Bomenwandeling Vogelwijk

Vogelwijk

Donderdag 20 augustus organiseer ik een eerste bomenwandeling door de Vogelwijk. Er zullen nog twee Bomenwandelingen door de Vogelwijk volgen*. We zullen een kleine ontdekkingsreis maken door de natuur in en rond deze prachtige tuinstadswijk.

Datum: 20 augustus 2015.
Tijd: 13:00.
Startpunt: Hoek Nieboerweg / Sportlaan. Makkelijk bereikbaar met OV: Tram 12 halte Sportlaan en Bus 24 halte Nieboerweg.
Duur: 2 uur +
Kosten: € 8,-

Geef je hier op door een reactie te plaatsen of bel of sms 06 24945183.
Je kunt je ook aanmelden via de pagina op Facebook: https://www.facebook.com/events/147770982225984

*) De volgende twee donderdagen 27 augustus en 3 september volgen Bomenwandeling Vogelwijk 2 en 3.

2 gedachtes over “Bomenwandeling Vogelwijk

  1. Beste Maurits, Afgelopen donderdag stond ik om 13.00 uur bij de ingang van het Zuiderpark voor de rondwandeling, maar er kwam niemand opdagen. Ik had me wel opgegeven. Heb ik iets gemist? Groet, Anneke

    Anneke de Graaftekst & interviewwww.annekedegraaf.nl070 363620706 55026841 (standaard mededeling) Let op: Mijn oude mobiele nummer is vervallen. Noteer gelijk mijn nieuwe mobiele nummer!

    Date: Sat, 15 Aug 2015 09:46:55 +0000 To: annekedegraaf1@hotmail.com

    Like

  2. Wat ontzettend jammer dat we elkaar blijkbaar zijn misgelopen. Ik en drie anderen stonden bij de ingang Veluweplein, zoals bij de aankondiging vermeld. We gingen daar pas om 13:10 na het beginpraatje weg en keken nog goed om ons heen. Was je wellicht bij een andere ingang?
    Sorry voor de teleurstelling.

    Like

Reageer

