Stokrozenwandeling

Stokrozen, de bloemtoortsen die steeds hoger worden –
Zondag 25 juni gaan we langs de prachtigste Stokrozen en ook langs andere stadsbloemen. Ik zal vertellen over de specifieke kleuren en over gevelbloeiers en groene boomspiegels en wilde planten in de stadse natuur. We zullen op zoek gaan naar de hoogste Stokroos.

Vertrek 14:00 vanaf kruising Laan van Meerdervoort / Conradkade. Makkelijk bereikbaar met OV: Tramlijn 11 vanaf HS halte Laan van Meerdervoort of via Randstadrail 3 vanaf CS halte Conradkade. We verzamelen bij de halte van lijn 11.
Duur: 2,5 uur
Kosten: € 10,-
We eindigen weer bij het beginpunt.
Info: 06 24945183

Meld je hier aan met een reactie of via Facebook:
https://www.facebook.com/events/206234213234205/

 

4 gedachtes over “Stokrozenwandeling

  1. Hallo Maup, ik zag deze wandeling net te laat, komt er nog een herkansing? Ik heb minimaal 2 belangstellenden :). Alvast dank, Dorien

    Like

  2. Hallo Dorien,
    Ik organiseer graag een nieuwe Stokrozenwandeling vanaf € 60, of 10 per persoon al er meer dan 6 zijn. Het seizoen duurt nog zeker een maand. Het lijkt me leuk om de Stokrozenwandeling voor een groep vrienden en vriendinnen te mogen organiseren.

    Liked by 1 persoon

  3. Hallo Maurits, Dank je wel! Ik ga eens polsen, denk wel dat dat moet lukken. Zijn er data die nu al wel/niet mogelijk zijn? Mvg, Dorien

    Like

Reageer

